Prajitura pufoasa cu nuca de cocos // Fluffy Coconut Cake

Va prezint in continuare o prajitura delicioasa la care nu am adaugat faina, praf de copt sau drojdie. Am folosit insa  albus de ou, batut foarte bine cu mixer-ul, ca tot va spuneam aici de contributia tehnologiei la imbunatatirea calitatii prajiturilor. 🙂 A iesit o prajitura, usoara si pufoasa care imbina armonios consistenta vaniliei si a ciocolatei cu aroma fulgilor de cocos.

Avem nevoie de:

I.BLAT

6 albusuri

300 g zahar

300 g nuca de cocos colorata

Am batut albusurile folosind mixer-ul la o viteza mica apoi medie, am adaugat zaharul si am continuat cu viteza mare pana s-a intarit spuma. Am incorporat nuca de cocos (eu am pus 200g simpla si doar 100 g colorata) cu miscari usoare de sus in jos. Am turnat compozitia intr-o tava in care am pus hartie de copt si am lasat-o la foc mic aproximativ 30′ (depinde de cuptorul fiecaruia).

II.CREMA DE CIOCOLATA

150 g ciocolata

6 linguri frisca lichida

2 linguri cacao

3 linguri zahar

100 g unt

1 esenta rom

Am amestecat toate ingredientele in bain-marie pana s-au omogenizeazat apoi le-am lasat la racit.

III. CREMA DE VANILIE

1 plic budinca de vanilie

300 ml lapte

3-4 linguri zahar

1 esenta vanilie

300 ml fisca lichida

Am pregatit  budinca urmarind instructiunile de pe ambalaj dar am folosit o cantitate mai mica de lapte. Am adaugat esenta de vanilie si am amestecat budinca intr-un vas cu apa rece pana s-a racit. Separat am batut frisca lichida apoi am incorporat budinca.

Dupa ce s-a racit blatul, am intins crema de ciocolata apoi crema de vanilie, in strat mai gros si am ornat cu ciocolata amaruie rasa.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

